keskiviikko 19. syyskuuta 2012

jos menet pois,mitä minulle jää ?

jeiij :) nyt mullaki on tollanen hieno toi ulkoasu ;) kiitti fiojafveeragoij !! ja sit toi lukija juttuki on tossa ylhäällä koska veera !!! (: hmm. mitähään tässä on taas kerenny tapahtua, no ainaki sain luvan ottaa koiran ! enhän mä oo toivonu sitä ku sen viis vuotta? :D eli saan tässä parin viikon sisään sellasen pikku koiran, se on rodultaan niinku puoliksi yorkshiren terrieri ja puoliksi kääpiövillakoira, nyt perjantaina se on seitsemän viikkoa vanha eli vielä ihan pikkuinen :) ! sen tämän hetkinen omistaja, oli keksiny sille nimen köpi, ja mä ja mun kaveri sit vähä improvisoitiin ja sen koko nimeksi tuli : Köpi Konstantiino Kullervo Kolmas ! :D laitan tonne alas kuvaa :) mutta tossa ylhäällä tossa bannerissa on kuva millanen siitä suunnilleen tulee kuha se on iso :) ! tai no iso ja iso mutta niin :D ja vielä yks hyvä puoli siinä ettei mun tarvii maksaa tosta koirasta mitään ! :D saan sen ilmasella koska mun isotäti lupas maksaa sen ! jeij :) oon niin innossani ! :)



eilen oli mun elämäni ensimmäinen tukiopetus :D! joo oon ollu niin paras koulussa tähän asti mut nyt sitte ! mut tääki on taas ihan sen opettajan syy! :D nii mä itelleni hoen :D ja huomenna ois ruotsin koe..pitäs lukea mut ei oo kyllä mitää insipiraatiota :D ja ens viikon maanantaina matikan..jänniittäää niin saatanasti ! :o ku mun matikka oli nyt viime tokarissa 10 ! ja nyt on hirvee paineet että saanko piettyä sen siinä vai oliko se sellasta hetken huumaa vaa..oon tottakai toooosiii ylpee ku sain sen vihdoin kymppiin mutta saisin nyt vaan piettyä sen siinä niin ois hyvä !




ja nyt viikonloppuna ois mummeliinin 80v paardit! :D perjantaina pitäs niitä mennä järjestelemään feat. Kaija :D taksvärkki ! jeij ! mitähän siitäkin taas tulee :D mut eipä mulle muuta tälläkertaa :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti