keskiviikko 26. syyskuuta 2012

synttäreitä & sairastamista

minä ja serkun lapsi, Elsa 
joo se tykkäs musta,näättehän sen ilmeen ? ja sori mun ilme vähä kusi :D
minä,isi ja tanja ♥   

minä ja rakkain siskoni 



tässä me serkut kaikki :)
heihoi ! rupesin nyt tännekkin kirjottelemaan kun tylsyys meinaa iskeä :D ! hmm.. eli siis viikonloppuna oli mun mummon 80 v synttärit ja miellä yöpy parhaillaan 11 henkeä vaikka normaalisti täällä on 4 henkeä? :D jooo oli kyllä mahtavaa ku näki serkkuja ja muita sukulaisia :) yhtä serkkua en ollu nähny kymmeneen vuoteen ja heti ku se tuli meille tuntu että tunnettas tosi hyvin ja sen kaa naurettii ja pelleiltii kaikkee !:D oli kyllä mahtava viikonloppu :) perjantaina ajeltiin mun siskon kaa kylällä vähä bilistä meijä isin TOSI hienolla nissannilla? :DD ja lauantaina oli ne mummonjuhlat sieltä sitte tultii ja oltii meillä vähä aikaa ja illalal lähin kylälle siskoni kanssa josta hän sitten jatkoi matkaa baarin muitten serkkujeni luo ! JOO OLI HIENOA OLLA AINOA ALLE 18 VUOTIAS :D mutta oli mahtava ilta :)

sitten tulin sairaaksi ja siitä lähtien oon istte olllu sairaana :( tänään kävin kaksituntia koulussa mutta sitte tuli nii huono-olo nii lähin kotii ! tässä nyt katon slummien miljonääriä mut ei tästäkään tuu oikeen mitää! :D tosi ihana leffa mut silti en tiiä.. käy välilä sääliks tota poikaa ... :D raaukkaaa ): mutta voisin jatkaa tätä leffan kattomista tässä nyt :)


kirjottelen tässä lisää taas kuha jotai tapahtuu :) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti