torstai 4. lokakuuta 2012

tekee parhaansa, eikä ole tyytyväinen !

se tunne ku mikään ei riitä, ei osaa olla iloinen mistään. jos jokin asia ei mene tasan niinkuin suunnittelen niin sitte oon pettyny. joo elikkäs sain matikan kokeen tänään ja siitä tuli 9- ! oon pettyny itteeni. mun odotukset on liian korkeella. ja vaikka kukaan muu ei saanu parempaa ku mä nii en mä voi olla ilonen. ja kokeessa oli kuulemma tiukka arvostelu ja plääplääplää.pitäs saaha pois toi kympin havittelu ja ottaa rennosti tonki suhteen. eilen ku tein kokeen niin sen jälkeen mä tärisin, mua ahisti niiin paljon että mä aloin täristä iha hulluna.. menee vissii vähä yli..? mun on pakko alkaa rauhottua, ja hyväksyä itseni ja kaikki mitä mä teen ja olla ilonen tollasistakin ! hmm...




MUTTA SITTEN JOTAIN TOOSII ILOISTA : SAIN EILEN SEN KOIRAN♥ jeeee ! ensimmäinen yö meni tosiii hyvin !!! eikä se oo mun tietääkseni ku kahesti lattialle pissannu !! yönki sain nukkua vaan parilla herätyksellä (: ! yritin ottaa Köpistä kuviaki mutta se on musta karvapallo eikä niistä mun kuvista saa mitää selvää :D mutta jospa veera tuli ens viikolla käymään järkkärin kaa kylässä niin saisin kunnon kuvia =)  mutta viikonlopuksi mökille ...... en tiiä oisinko ilonen vai en? :D toisaalta kiva ku köpiki pääsee sinne ja siel on sillee enemmän tilaa ja niin mutta toisaalta sinne korpeen mennä... mutta enpä mä varmaan viikonloppuna meni muutenkaa minnekää ku toi Köpi  ♥ mutta eipä mulle muuta (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti