maanantai 1. lokakuuta 2012

oon suomen kuningatar, elän sun unelmaa !

tosi vaikee alottaa aina tänne kirjottaminen, koska en tiiä mitä tohon pitäs kirjottaa, sillee et "MOI" vai hä ? :D no ihanpa tuo sama. kuha vaa aina alotan :) mutttaa hmm. joo oon tosiaa taas terve ! jeee ! :D perjantaina käytiin vaalan ihanassa terveyskeskuksessa, ja siellä sanovat että korvatulehus ja määräsivät viikon lääkekuurin ! lauantai-iltana oli jo aika hyvä olo ! :) sunnuntaina käytiin oulussa ja ostin jotain toosi pientä vaa ku eipä nuissa marketeissa oikee mitää mulle oo .. :D
uus kirja, en malta että pääsen lukemaan ja sit purkkaa ja pastilleja,
ne tunki tuli kuvaan vahingossa :D



uus hiuslakka ku edellinen katos :D 

uus demi :)
 saan tällä viikolla sen koiran mistä jo aikasemmin puhuinkin :) ! päivä ei oo vielä varma mutta tässä loppuviikosta varmaan :) joo olihan siellä oulussa koira juttujaki.. :) äitin kaa oltii iha innossaaa.. :D
meijä pikkuselle peti (: ! 
ton koiran pedin ostin veeralta vitosella ja sitte äiti osti siihe tollasen ruskeen kankaan ja ompeli siihe ! :)


tänään oli biologian koe ja ei meny hyvin.. keskiviikkona ois matikan koe ja hirveet paineet ku kukaan meijä luokasta eei oo ees saanu ysiä nii ei taija tulla kymppiä... nooh.. perjantaina sitte enkun koe että jeeee.. koulun käynti on niin ihanaa !!!!!Kristal - Rahaa palaa feat. Uniikki <- tätä mä oon tässä popittanu :D


voisin vaikka kirjotella sitte enemmän ku se koira on tullu meille ymsyms :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti